نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4088
-
الف
+

خبری از بازیگر سریال «یوسف پیامبر» دارید؟

«اسماعیل سلطانیان» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» این روزها بعد از نقاهت سخت یک دوره بیماری در پرند ساکن است.

هنرمند متواضع، پیشکسوت و با تجربه ایرانی را مدت هاست در قاب تلویزیون و سینمای این کشور نمی‌بینیم؛ او این روزها بعد از نقاهت سخت یک دوره بیماری ، در پرند ساکن است.

به گزارش آی فیلم 2، در لا به لای نام‌های بزرگ، سینما و تلویزیون یک مرد نجیب و آرام را فراموش کرده که همیشه با هنرنمایی خود مخاطب را شگفت‌زده می‌کرد. او حالا بعد از جراحی روده در پرند ساکن است و به ما می‌گوید «توانی برای صحبت کردن و فیلم بازی کردن ندارم».

او «اسماعیل سلطانیان» است که نقش‌های بزرگی را در سریال های «یوسف پیامبر»، «ستایش»، «وضعیت سفید»، «مرد هزارچهره»، «معراجی‌ها» و... ایفا کرده است. 

گفتنی است هنرمند با سابقه ایرانی که این روزها فاصله زیادی با دنیای بازیگری پیدا کرده، با بازی در فیلم «بایکوت» پا به دنیای سینما گذاشت.

او در ادامه در فیلم‌هایی مانند «بایسیکل‌ران»، «اسکادران عشق»، «دستفروش»، «افسون» و... بازی کرده است. با حاکم شدن جریان ستاره‌سازی در سینما در دو دهه اخیر مخاطبان بیشتر او را به واسطه نقش‌هایی که در تلویزیون بازی کرده، می‌شناسند و با کارهای «وضعیت سفید»، «یوسف پیامبر»، «رستگاران» و «ستایش» خاطره دارند.

میزان نوشت: او بازیگری است که شمایل مختلف و متنوعی از نقش پدری مهربان و دلسوز را به شکل هنرمندانه‌ای به تصویر در آورده است.

«اسماعیل سلطانیان» به سختی صحبت می‌کند و می‌گوید می‌توانیم لحظاتی دیگر با هم صحبت کنیم، چون من در صف داروخانه هستم! لحظاتی بعد با او تماس می‌گیریم و این طور صحبت می‌کند: «در روزهای نقاهت و بیماری، خیلی‌ها خصوصاً خانه پیشکسوتان هنرمند به عیادتم آمدند و در حد بضاعت، حمایت کردند».

م ح

نظر شما
ارسال نظر